Základy marketingu

To chci

Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Aleš Sekot, 1947-
Další autoři
Michal Charvát, 1943-2020
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
53 s.
Vydáno
Brno : Paido, 2002
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
8073150190 (brož.)
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
FTKFTK_VV
6684 (FTK)