Prodávající a spotřebitel : jak předcházet konfliktům a urovnávat spory

To chci

Příručka poslouží k prohloubení znalostí právní úpravy vztahů mezi podnikatelem a spotřebitelem. Informace pro kupující, jakým způsobem a kde se lze svých práv dovolat. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady z praxe, které názorně vysvětlují tuto problematiku.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Pelikán
Další autoři
Kateřina Bohůnková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
90 s.
Vydáno
Praha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, c2005
Edice
Podnikatelé a spotřebitelé
Témata
Popis jednotky
Název i podnázev z obálky
Volně vložený dvoulist 1-4 s.
ISBN
802394293X

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PFPF_SIS
Sk-4/21 (PF)