Mezinárodní marketing

To chci

Úvod do mezinárodního marketingu. Marketing v Evropské unii. Výzkum mezinárodního trhu. Strategie vstupu firem na mezinárodní trhy. Segmentace, výběr cílových trhů a positioning. Mezinárodní výrobková politika. Mezinárodní cenová politika. Mezinárodní distribuční politika. Mezinárodní komunikační politika. Sociálně-kulturní odlišnosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Hana Machková
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
192 s. : tab.
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 1998
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
8070793228
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej MVS

ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.

Cena služby je 70 Kč.