Individuální přístup k zaostávajícím žákům
Soubor tří pedagogických čtení, doplněný úvodem do problematiky, řeší na základě zkušeností a poznatků z teorie i praxe otázky systematické a cílevědomé pomoci opožděným a neukázněným žákům. Hlavní důraz je tu kladen na metodiku individuálního přístupu učitele k žákům a na prostředky a formy této výchovné práce.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 206 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1961
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Učitelé o své praxi;
sv. 65
- Témata
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.