Individuální přístup k zaostávajícím žákům

To chci

Soubor tří pedagogických čtení, doplněný úvodem do problematiky, řeší na základě zkušeností a poznatků z teorie i praxe otázky systematické a cílevědomé pomoci opožděným a neukázněným žákům. Hlavní důraz je tu kladen na metodiku individuálního přístupu učitele k žákům a na prostředky a formy této výchovné práce.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Bohumil Grulich, 1900-1964
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
206 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1961
Vydání
1. vyd.
Edice
Učitelé o své praxi; sv. 65
Témata

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ZUK_SKOD
S9450 (KUP)