Individuální přístup k zaostávajícím žákům

To chci

Soubor tří pedagogických čtení, doplněný úvodem do problematiky, řeší na základě zkušeností a poznatků z teorie i praxe otázky systematické a cílevědomé pomoci opožděným a neukázněným žákům. Hlavní důraz je tu kladen na metodiku individuálního přístupu učitele k žákům a na prostředky a formy této výchovné práce.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Bohumil Grulich, 1900-1964
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
206 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1961
Vydání
1. vyd.
Edice
Učitelé o své praxi; sv. 65
Témata

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius