Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam

To chci

Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Pařízek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
86 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Učitelé o své praxi; sv. 73
Témata
Popis jednotky
Lit.

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ZUK_SK
S74588 (KUP)
Absenčně
Načítá se…
ZUK_SK
S74589 (KUP)