Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu

To chci

Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zdeněk Molnár, 1939-
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
254 stran : ilustrace
Vydáno
V Praze : Oeconomica, 2012
Vydání
Vydání první
Edice
Odborná kniha s vědeckou redakcí
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-245-1908-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
ZUK_EK
220:025/551 (KUP)