Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu
To chci
Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence
a inspirovat a motivovat je k tomu, aby metody a postupy Competitive Intelligence nejen dále studovali, ale především využívali. Publikace ukazuje, jak systematickou realizací tzv. "zpravodajského cyklu" může být dosaženo hlavního cíle Competitive Intelligence, tj. zvýšení a udržení konkurenceschopnosti organizace a snížení rizika porážky v konkurenčním boji. Kniha je členěna celkem do deseti kapitol a čtyř případových studií a nabízí bohatou bibliografii vhodnou pro další studium. Vedle popisu vlastních metod a postupů Competitive Intelligence najde čtenář v knize obsáhlý přehled internetových informačních zdrojů, včetně sociálních sítí, využitelných pro řešení úloh Competitive Intelligence a je seznámen s důležitou úlohou tzv, "informačního průmyslu". Kniha je určena široké odborné veřejnosti, zejména však všem manažerům, kteří jsou zodpovědní za strategický rozvoj firem a organizací, pracovníkům informatických útvarů a studentům vysokých škole ekonomicko - manažerského nebo informatického zaměření.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Zdeněk Molnár, 1939-
-
Další autoři
-
Vysoká škola ekonomická v Praze
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 254 stran : ilustrace
-
Vydáno
-
V Praze :
Oeconomica,
2012
-
Vydání
- Vydání první
-
Edice
- Odborná kniha s vědeckou redakcí
-
Témata
-
Popis jednotky
- Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
-
ISBN
- 978-80-245-1908-1