Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka

To chci

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
289 s. : il. (převážně barev.), mapa, portréty
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2014
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert
Témata
Popis jednotky
Na obálce pod názvem: Co jsou to emoce a jak působí, emoční inteligence, emoce a produkt. cena, distribude a komunikace, emoce v reklamě, emoce v rukou zákazníka, jak měřit emoce
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4843-6 (váz.)

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius