Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 289 s. : il. (převážně barev.), mapa, portréty
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2014
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Expert
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce pod názvem: Co jsou to emoce a jak působí, emoční inteligence, emoce a produkt. cena, distribude a komunikace, emoce v reklamě, emoce v rukou zákazníka, jak měřit emoce
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-4843-6 (váz.)