Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s mentálním postižením
Publikace vznikla v rámci projektu Inovace činnosti SPC při posuzování speciálních vzdělávacích potřeb a zaměřuje se na podmínky, specifika, pomůcky a metodiku práce asistenta pedagoga při vzdělávání dětí, žáků a studentů s mentálním postižením.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 108 s. : formuláře
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Terminologický slovník - Uživatelské určení
- asistenty pedagoga žáka s mentálním postižením
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-244-3380-6 (brož.)
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
ZUK_PS
|
|
235:050/380 (KUP) | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
ZUK_PS
|
|
235:050/380a (KUP) | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
ZUK_PS
|
|
235:050/380b (KUP) | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
ZUK_PS
|
|
235:050/380c (KUP) |