Jak ředitel školy pomáhá třídním učitelům při plánování výchovné práce

To chci

Zkušenosti ředitelky pražské dvanáctiletky ze spolupráce při sestavování výchovného plánu, zavádění pedagogického deníku, dalším sebevzdělání učitelů, stanovení základních výchovných požadavků a při volbě prostředků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jožka Klančíková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
64 s. ; 8°
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1961
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Učitelé o své praxi
Témata
Popis jednotky
Práce z 5. Ústředních pedagogických čtení 1960
3000 výt.
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


MARC

LEADER 00000nam a22000001a 4500
001 000947612
003 CZ PlERL
005 20231208084326.0
008 231208s1961 xr e cze
015 |a cnb000611570 
035 |a (OCoLC)85466198 
040 |a PNA001  |b cze 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.12-057.177.3  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-051  |2 MRF 
080 |a 37.01  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Klančíková, Jožka  |4 aut 
245 1 0 |a Jak ředitel školy pomáhá třídním učitelům při plánování výchovné práce /  |c Jožka Klančíková 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Státní pedagogické nakladatelství,  |c 1961  |e (Přerov :  |f Tisk 4) 
300 |a 64 s. ;  |c 8° 
490 1 |a Učitelé o své praxi ;  |v sv. 53 
500 |a Práce z 5. Ústředních pedagogických čtení 1960 
500 |a 3000 výt. 
650 0 7 |a ředitelé škol  |7 ph459481  |2 czenas 
650 0 7 |a třídní učitelé  |7 ph952554  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova a vzdělávání  |7 ph127419  |2 czenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
830 0 |a Učitelé o své praxi 
910 |a PNA001  |b 918828  |k r-dod 
990 |a BK 
996 |b 2631247874  |c 918828  |l Fond  |r Bory 16 / násl. den  |n 0  |w 000947612  |u 000010  |e PNA001  |j PNA50  |a 24  |s A  |t PNA001.PNA01000947612.PNA50000947612000010