Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza

To chci

Publikace se zaměřuje na hudbu v obchodním prostředí. Zkoumá jak vliv na zákazníky, tak i na zaměstnance jednotlivých prodejen.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radim Bačuvčík, 1975-
Další autoři
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
190 stran ; 21 cm
Vydáno
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Na obálce pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7454-954-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Hlavní budova
31C498