Smích v televizní reklamě

To chci

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radim Bačuvčík, 1975-
Další autoři
Petra Bačuvčíková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-87500-72-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
659 31B75779