Město=Médium = City=Medium
Velmi nápaditě graficky upravená publikace se v několika statích zabývá efektem světla ve městě. Nejrozsáhlejší stať je věnována světelné (neonové) reklamě v Praze a sleduje, jak se vyvíjela od 20. do 90. let 20. století. Další stať pojednává o využití fasád pro reklamní účely (např. u obchodních domů). Následující stati … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author:
- Other Authors:
- Document Type:
- Books
- Document range:
- 400 s. :
- Published:
-
[Praha] :
Bigg Boss,
[2012]
- Subjects:
- Item Description:
- Vydáno společně s Vysokou školou uměleckoprůmyslovou v Praze
Názvové údaje ze zadní strany obálky - Physical Description:
- 400 s. : il. (převážně barev.)
- ISBN:
- 978-80-86863-48-1 (VŠUP)
978-80-903973-3-0 (BiggBoss)
Institution:
The Education and Research Library of the Pilsener Region
Information about library
The record is not part of the view, go to main portal Knihovny.cz.
Similar
-
Obsese
Vladimir 518, 1978-
-
Milan Dobeš : grafika 1962-2017 = graphic work 1962-2017
Ivan Jančár, 1959-
-
Kmeny : současné městské subkultury
Vladimir 518, 1978-