Teorie a metody politického marketingu

To chci

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Roman Chytilek, 1976-
Další autoři
Otto Eibl, 1981-
Anna Matušková, 1978-
Centrum pro studium demokracie a kultury
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
341 s. : il.
Vydáno
Praha : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
978-80-7325-281-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B51818
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B51818a