Reklamní a produktová fotografie : kreativní techniky a neobvyklé postupy

To chci

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jan Jindra, 1962-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
232 s. :
Vydáno:
Brno : Computer Press, 2011
Vydání:
Vyd. 1.
Témata:
Popis jednotky:
Obsahuje životopisná data, výstavní katalog a přehled výstav
Fyzický popis:
232 s. : il. (převážně barev.), faksim., portréty
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN:
978-80-251-3112-1 (brož.)

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B46896