Reklamní a produktová fotografie : kreativní techniky a neobvyklé postupy
Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 232 s. : il. (převážně barev.), faksim., portréty
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Obsahuje životopisná data, výstavní katalog a přehled výstav
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-3112-1 (brož.)
Instituce:
Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.