Reklamní a produktová fotografie : kreativní techniky a neobvyklé postupy

Get it

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Jan Jindra, 1962-
Document Type:
Books
Document range:
232 s. :
Published:
Brno : Computer Press, 2011
Edition:
Vyd. 1.
Subjects:
Item Description:
Obsahuje životopisná data, výstavní katalog a přehled výstav
Physical Description:
232 s. : il. (převážně barev.), faksim., portréty
Bibliography:
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN:
978-80-251-3112-1 (brož.)

Institution:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B46896

Similar