Reklamní a produktová fotografie : kreativní techniky a neobvyklé postupy
Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author:
- Document Type:
- Books
- Document range:
- 232 s. :
- Published:
-
Brno :
Computer Press,
2011
- Edition:
- Vyd. 1.
- Subjects:
- Item Description:
- Obsahuje životopisná data, výstavní katalog a přehled výstav
- Physical Description:
- 232 s. : il. (převážně barev.), faksim., portréty
- Bibliography:
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-251-3112-1 (brož.)
Institution:
The Education and Research Library of the Pilsener Region
Information about library
The record is not part of the view, go to main portal Knihovny.cz.
Similar
-
Charles Bridge
Jan Jindra, 1962-
-
3x FAMU : Paříž. Praha Vítkov. Hotel Jalta 1985/86 Silvestr
Barbara Hucková, 1964-
-
Na cestách s Franzem Kafkou : slavná i neznámá místa v Čechách a Evropě
Judita Matyášová, 1979-
-
Osmdesátky = Eighties
Jan Jindra, 1962-
-
Vnitřní krajiny : Rainer Maria Rilke a jeho svět ve fotografii
Jan Jindra, 1962-