Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu

To chci

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Karlíček, 1979-
Další autoři
Petr Král
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
213 s. : il. (některé barev.)
Vydáno
Praha : Grada, 2011
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-3541-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B42400