Mezinárodní management : proč a jak budovat mezinárodní firmu, jak firmu udržet konkurenceschopnou, jak se vyplatí přímá investice v cizině, jak přizpůsobovat produkty rozvíjejícím se trhům, proč jsou inovace zdrojem úspěchu

To chci

Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií ČR. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Pavel Štrach
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
167 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-247-2987-9 (váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B33526