Management hodnotových inovací

To chci

Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radim Vlček, 1935-2011
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
239 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2008
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7261-164-5 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
31B25283