(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami

To chci

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Nový, 1956-
Další autoři
Jörg Petzold
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
159 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2006
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Popis jednotky
U loga edice Manažer uvedeno: prodej
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-1321-7 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B16169
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B16169a