(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami
To chci
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout
nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Ivan Nový, 1956-
-
Další autoři
-
Jörg Petzold
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 159 s. ; 24 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Grada,
2006
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Edice
- Manažer
-
Témata
-
Popis jednotky
- U loga edice Manažer uvedeno: prodej
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
-
ISBN
- 80-247-1321-7 (brož.)