Zásada uvědomělosti při vyučování na národní škole

To chci

Autor podává ve své studii historický pohled na otázku uvědomělosti při vyučování a zdůrazňuje, že uplatňování zásady uvědomělosti je nezbytné již na prvním stupni pro splnění cíle socialistické výchovy. Zkoumá vyučovací proces z toho hlediska a ukazuje na konkretním materiálu z národní školy, co znamená v praxi uskutečňování celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Kořínek, 1922-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
180, [3] s. ; 8°
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1957
Vydání
1. vyd.
Edice
Na pomoc učiteli
Témata
Popis jednotky
3300 výt.
Bibliogr.
Rus. a něm. souhrn
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 17 / násl. den
124847
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 17 / násl. den
124847a