Psychologie trhu
Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 154 s. : il.
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
1998
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- obchod > obchodní činnosti > trh > prodejci > prodej > zákazníci > spotřebitelské chování > motivace > propagace > psychologie > psychologie trhu
- Popis jednotky
- Bibliogr.
Rejstřík - ISBN
- 80-7169-632-3
Instituce:
![](/themes/KnihovnyCz/images/institutions/logos/svkpk/svkpk_small.png?_=1700662049)
Záznam není součástí řezu