Management, marketing a ekonomika sportu

Get it

Definice, funkce a vývoj sportovního managementu, marketingu a ekonomiky.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Jana Nová, 1960-
Other Authors:
Jiří Novotný, 1946 leden 6.- , Oldřich Racek, 1978- , Jaroslav Rektořík, 1937- , Aleš Sekot, 1947- , Milena Strachová, 1964- , Hana Válková, 1943-
Document Type:
Books
Document range:
283 stran :
Published:
Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016
Edition:
1. vydání
Subjects:
Physical Description:
283 stran : ilustrace ; 23 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-210-8346-2

Institution:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
MSVK
skladiště
G 406.794

Similar