Didaktické a psychologické aspekty výuky psychologie na středních školách

To chci

Smyslem prezentované studie je upozornit na úlohu didaktiky psychologie v přípravě budoucích učitelů tohoto oboru. Je věnována modernímu procesu vyučování a učení, které se opírá o zážitkové učení žáků jako prostředku jejich osobnostního rozvoje. Na vybraných modelech zážitkového učení dokladuje jejich přínos ve vzdělávání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Maria Vašutová
Další autoři
Anna Schneiderová, 1947-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Psychologie a její kontexty. -- ISSN 1803-9278. -- Roč. 4, č. 1 (2013), s. 81-86
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MSVK
skladiště
R. 2013 (roč. 4), č. 1,2 7012 U

Přívazky