Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska - aplikace - výzkum

To chci

Publikace pojednává o využití videa v učitelském vzdělávání na pozadí konceptu reflektivní praxe. Autoři vycházejí z analýzy vztahu mezi učitelovým jednáním a myšlením a představují teoretická východiska i konkrétní formy podpory profesního rozvoje učitelů (supervize, mentoring, koučování, akční výzkumu a hospitace). V publikaci celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Janík, 1977-
Další autoři
Eva Minaříková, 1984-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
199 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Paido, 2011
Vydání
1. vyd.
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Témata
Popis jednotky
220 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7315-213-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 344.864
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 344.864 a