Public relations : praxe komunikace s veřejností

To chci

Původ public relations a prostředí v němž se uplatňují. Společenská odpovědnost. Public relations jako nástroj společensko-politický, jako nástroj podpory odbytu, jako funkce managementu. Příbuzné disciplíny. Etika.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
167 s. : tab.
Vydáno
Praha : Management Press, 1996
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Bibliogr.: s. 167.
ISBN
80-85943-20-4
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 236.974
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 236.974 a