(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 298.069 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 298.069 a | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 298.069 b |