Marketingová komunikace podniku s médii. 1, (Základy tvorby psaných projevů)

To chci

Externí a interní komunikace podniku. Publikum a produkt médií. Základní autorské postupy tvorby textů. Stylotvorné prostředky tvorby textů. Zpráva jako žánr a základ textové tvorby. Katarze a ethos marketingové komunikace.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Pavel Čírtek
Další autoři
Milan Kašík, 1948-
Vysoká škola finanční a správní
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
113 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2008
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Vydala Vysoká škola finanční a správní v edici (nakl.) Eupress
Určeno pro bakalářské i magisterské studium
Bibliografie na s. 112
Obsahuje rejstřík
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7408-008-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
9933 H 1