Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 278.418 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 278.418 a | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MSVK
|
sklad Kunčičky
|
G 278.418 b |