Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci

To chci

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Šindler, 1972-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. : il.
Vydáno
Praha : Grada, 2003
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer.
Témata
Popis jednotky
Bibliografie na s. 231-236
Obsahuje grafy
ISBN
80-247-0646-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 278.418
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 278.418 a
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 278.418 b