Diference ve spotřebním chování mužů a žen : význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů

To chci

Odborná monografie se soustřeďuje na problematiku ženských a mužských rolí v oblasti spotřeby a spotřebitelského chování perpektivy marketingu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Václav Stříteský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
237 stran, 25 nečíslovaných stran příloh : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-87500-65-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
OSVOKL
J 377262