Komerční komunikace
Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 130 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
V Plzni :
ZČU,
2014
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
V tiráži uvedeno: katedra marketingu, obchodu a služeb
200 výt. - Uživatelské určení
- Určeno pro studenty 1. roč. FPE
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-261-0352-3