Komerční komunikace

To chci

Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ludvík Eger, 1961-
Další autoři
Západočeská univerzita. Katedra marketingu, obchodu a služeb
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
130 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
V Plzni : ZČU, 2014
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
V tiráži uvedeno: katedra marketingu, obchodu a služeb
200 výt.
Uživatelské určení
Určeno pro studenty 1. roč. FPE
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-261-0352-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
OSVOKL
J 327643