Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly

To chci

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Bohumír Štědroň, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
195 s. : il., portréty ; 21 cm
Vydáno
Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7357-690-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
OSVOKL
J 299511
Absenčně
Načítá se…
OSVOKL
J 299511 a