Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci

Get it

Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Jitka Lorenzová, 1959-
Other Authors:
Univerzita Karlova. Filozofická fakulta
Document Type:
Books
Document range:
335 stran ;
Published:
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016
Edition:
Vydání první
Series:
Humanitas (Univerzita Karlova)
Subjects:
Physical Description:
335 stran ; 19 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
978-80-7308-650-3

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
SVKHK
3. NP
V37 A0-44051