Homo spotřebitel
Cílem publikace je chování spotřebitele. Struktura výkladu se odvíjí od archetypu trojúhelníku. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 3 úrovní: makroekonomické, rodinné, a individuální. Všechny tří polohy mají na jeho chování zásadní vliv, i když jsou subjektivně vnímány s různou intenzitou. Na makro úrovni jsou tvořeny klíčové … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 319 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno
-
V Praze :
Oeconomica,
2012
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Odborná kniha s vědeckou redakcí (Oeconomica)
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-245-1822-0