Mezinárodní obchod a marketing

To chci

Cílem kolektivu autorů je podat jasný a srozumitelný výklad základních pojmů, praktických postupů a používaných nástrojů z oblasti mezinárodního obchodu a marketingu. Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Hana Machková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
266 s. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2002
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
80-247-0364-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
SVKHK
Studovna - 5. NP
S005 802 695