Územní a provozní strategie retailingu

To chci

Nákupní podmínky ve strategii a taktice obchodní firmy. Technologie obchodního provozu, formy prodeje. Prostorová dimenze ekonomických aktivit. Maloobchodní síť, její řešení a uspořádání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Cimler, 1956-
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
90 s. ; 29 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 1992
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
V tiráži chybně 1993
ISBN
80-7079-950-1
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
I-683 498
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
I-683 498a