Žáci školou povinní: vícekriteriální sonda

To chci

Publikace prostřednictvím výsledků původního empirického šetření na 62 základních školách v ČR upozorňuje na potřebu komplexního přístupu ke všem žákům v povinném základním vzdělávání. Jde o úroveň vzdělávání ISCED1 a ISCED2, v níž je stát garantem maximálního rozvoje potencionalit každého žáka bez ohledu na jejich celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Helena Vomáčková, 1958-
Další autoři
Vlastimil Chytrý, 1984-
Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
140 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
V Ústí nad Labem : Pedagogická fakulta Univerzity J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2019
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem
200 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7561-222-9

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-i-4500
001 kpw01519817
003 CZ-PrNPK
005 20211203064016.8
007 ta
008 200220s2019----xr a|||f||||||001|0|cze||
015 |a cnb003172139 
020 |a 978-80-7561-222-9  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1199989346 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
044 |a xr 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 001.891-028.46  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 37.091.212.7-026.18  |2 MRF 
080 |a 37.091.212.7-026.516  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.2-058.5  |2 MRF 
080 |a 373.3.011.3-052-056.49  |2 MRF 
080 |a 159.947.5:159.944  |2 MRF 
080 |a 159.953.5:159.923.5  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Vomáčková, Helena,  |d 1958-  |7 mzk2005274808  |4 aut  |e Autor 
245 1 0 |a Žáci školou povinní: vícekriteriální sonda /  |c Helena Vomáčková, Vlastimil Chytrý 
264 1 |a V Ústí nad Labem :  |b Pedagogická fakulta Univerzity J.E. Purkyně v Ústí nad Labem,  |c 2019 
300 |a 140 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Nad názvem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem 
500 |a 200 výtisků 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 |a Publikace prostřednictvím výsledků původního empirického šetření na 62 základních školách v ČR upozorňuje na potřebu komplexního přístupu ke všem žákům v povinném základním vzdělávání. Jde o úroveň vzdělávání ISCED1 a ISCED2, v níž je stát garantem maximálního rozvoje potencionalit každého žáka bez ohledu na jejich etnickou, kulturní, sociální, ekonomickou, jazykovou či národnostní jinakost. Kniha je primárně cílena na učitele. 
546 |a Anglické resumé 
648 7 |a 2011-2020 
648 7 |a 2016-2018 
650 7 |a motivace výkonu 
650 7 |a problémové dítě 
650 7 |a sociální znevýhodnění 
650 7 |a školní neúspěch 
650 7 |a školní úspěšnost 
650 7 |a základní škola 
650 7 |a empirický výzkum 
653 |a sebeřízené učení 
653 |a problémoví žáci 
655 4 |a srovnávací studie  |7 fd133583 
655 4 |a monografie  |7 fd132842 
700 1 |a Chytrý, Vlastimil,  |d 1984-  |7 mzk2013799530  |4 aut  |e Autor 
710 2 |a Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem  |7 kn20010709114  |4 pbl 
901 |b 9788075612229  |f [1. vydání]  |o 20200225 
910 |a ABA012  |b II 118521V1 
928 9 |a Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta 
998 |a 003172139 
996 |b 578788  |c II 118521V1  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.578788 
996 |b 578789  |c II 118521V2  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.578789