Projektové vyučování v české škole : vývoj, inspirace, současné problémy
Smyslem této publikace je vysvětlit podstatu projektového vyučování a poskytnout přehled o vývoji projektového vyučování v české škole. Důraz je kladen na obsahové hledisko, především na možnosti integrace vzdělávacích obsahů v projektovém vyučování v teorii i v praxi. Velkým zdrojem inspirace jsou teoretické názory na projektové … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 158 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Karolinum,
2009
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Učební texty Univerzity Karlovy v Praze
- Témata
- Uživatelské určení
- Pro posluchače Filozofické fakulty UK
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-246-1620-9 (brož.)
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01270749 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20200106061514.8 | ||
007 | ta | ||
008 | 090224s2009----xr a|||e|p||||000|0|cze|| | ||
015 | |a cnb001858496 | ||
020 | |a 978-80-246-1620-9 (brož.) | ||
040 | |a ABA001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze | |
043 | |a e-xr--- | ||
044 | |a xr | ||
045 | |a x-y- | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371.314.6 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (075.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Dvořáková, Markéta, |d 1958- |7 jx20090617015 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Projektové vyučování v české škole : |b vývoj, inspirace, současné problémy / |c Markéta Dvořáková |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Karolinum, |c 2009 | ||
300 | |a 158 s. : |b il. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Učební texty Univerzity Karlovy v Praze | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a Smyslem této publikace je vysvětlit podstatu projektového vyučování a poskytnout přehled o vývoji projektového vyučování v české škole. Důraz je kladen na obsahové hledisko, především na možnosti integrace vzdělávacích obsahů v projektovém vyučování v teorii i v praxi. Velkým zdrojem inspirace jsou teoretické názory na projektové vyučování i praktické pokusy s projekty ve 20. a 30. století. V závěru publikace jsou navrženy obecné principy uplatnění projektového vyučování v praxi dnešní školy. | ||
521 | 8 | |a Pro posluchače Filozofické fakulty UK | |
550 | |a Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze | ||
650 | 7 | |a projektová metoda | |
650 | 7 | |a forma výuky | |
650 | 7 | |a reformní pedagogika | |
650 | 7 | |a vysoká škola | |
651 | 4 | |a Česko |7 ge128065 | |
653 | |a projektové vyučování | ||
655 | 7 | |a učebnice |7 fd133770 | |
710 | 2 | |a Univerzita Karlova |7 kn20010710036 | |
810 | 2 | |a Univerzita Karlova |0 kn20010710036. |t Učební texty |0 s | |
856 | 4 | 1 | |y Obsah |u http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091858496_1.pdf |
910 | |a ABA012 |b TT 1724V1 | ||
998 | |a 001858496 | ||
996 | |b 224566 |c TT 1724V1 |l STUDOVNA - pouze prezenčně |r Učebnice PK |s P |a 0 |e ABA012 |t ABA012.224566 | ||
996 | |b 224567 |c TT 1724V2 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.224567 | ||
996 | |b 224568 |c TT 1724V3 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.224568 |