Projektové vyučování v české škole : vývoj, inspirace, současné problémy

To chci

Smyslem této publikace je vysvětlit podstatu projektového vyučování a poskytnout přehled o vývoji projektového vyučování v české škole. Důraz je kladen na obsahové hledisko, především na možnosti integrace vzdělávacích obsahů v projektovém vyučování v teorii i v praxi. Velkým zdrojem inspirace jsou teoretické názory na projektové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Markéta Dvořáková, 1958-
Další autoři
Univerzita Karlova
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Karolinum, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Učební texty Univerzity Karlovy v Praze
Témata
Uživatelské určení
Pro posluchače Filozofické fakulty UK
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-246-1620-9 (brož.)

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01270749
003 CZ-PrNPK
005 20200106061514.8
007 ta
008 090224s2009----xr a|||e|p||||000|0|cze||
015 |a cnb001858496 
020 |a 978-80-246-1620-9 (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze 
041 0 |a cze 
043 |a e-xr--- 
044 |a xr 
045 |a x-y- 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.314.6  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Dvořáková, Markéta,  |d 1958-  |7 jx20090617015  |4 aut 
245 1 0 |a Projektové vyučování v české škole :  |b vývoj, inspirace, současné problémy /  |c Markéta Dvořáková 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Karolinum,  |c 2009 
300 |a 158 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Učební texty Univerzity Karlovy v Praze 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Smyslem této publikace je vysvětlit podstatu projektového vyučování a poskytnout přehled o vývoji projektového vyučování v české škole. Důraz je kladen na obsahové hledisko, především na možnosti integrace vzdělávacích obsahů v projektovém vyučování v teorii i v praxi. Velkým zdrojem inspirace jsou teoretické názory na projektové vyučování i praktické pokusy s projekty ve 20. a 30. století. V závěru publikace jsou navrženy obecné principy uplatnění projektového vyučování v praxi dnešní školy. 
521 8 |a Pro posluchače Filozofické fakulty UK 
550 |a Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze 
650 7 |a projektová metoda 
650 7 |a forma výuky 
650 7 |a reformní pedagogika 
650 7 |a vysoká škola 
651 4 |a Česko  |7 ge128065 
653 |a projektové vyučování 
655 7 |a učebnice  |7 fd133770 
710 2 |a Univerzita Karlova  |7 kn20010710036 
810 2 |a Univerzita Karlova  |0 kn20010710036.  |t Učební texty  |0 s 
856 4 1 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091858496_1.pdf 
910 |a ABA012  |b TT 1724V1 
998 |a 001858496 
996 |b 224566  |c TT 1724V1  |l STUDOVNA - pouze prezenčně  |r Učebnice PK  |s P  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.224566 
996 |b 224567  |c TT 1724V2  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.224567 
996 |b 224568  |c TT 1724V3  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.224568