Projektové vyučování v české škole : vývoj, inspirace, současné problémy

To chci

Smyslem této publikace je vysvětlit podstatu projektového vyučování a poskytnout přehled o vývoji projektového vyučování v české škole. Důraz je kladen na obsahové hledisko, především na možnosti integrace vzdělávacích obsahů v projektovém vyučování v teorii i v praxi. Velkým zdrojem inspirace jsou teoretické názory na projektové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Markéta Dvořáková, 1958-
Další autoři
Univerzita Karlova
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Karolinum, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Učební texty Univerzity Karlovy v Praze
Témata
Uživatelské určení
Pro posluchače Filozofické fakulty UK
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-246-1620-9 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
STUDOVNA - pouze prezenčně
Učebnice PK
TT 1724V1
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
TT 1724V2
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
TT 1724V3