Kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku
Učitel a jeho role v pojetí pedagogiky. Kompetence učitele. Struktura kompetence. Role ICT ve vzdělávání. WWW jako součást e-learningu. Psychologické aspekty učení. Styly učení žáků. Aktivita, samostatnost, tvořivost a představivost.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 168 stran : ilustrace ; 21 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Monografie
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-244-4874-9
MARC
LEADER | 00000nam a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01456054 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20170317150000.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 160502s2015----xr a|||f||||||000|0|cze|| | ||
015 | |a cnb002795389 | ||
020 | |a 978-80-244-4874-9 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)951554296 | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng |b ger | |
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0:004 |2 MRF | ||
080 | |a 004.738.12 |2 MRF | ||
080 | |a 371.321 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kubrický, Jan |7 xx0142245 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku / |c Jan Kubrický |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Olomouc : |b Univerzita Palackého v Olomouci, |c 2015 | |
300 | |a 168 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Monografie | |
500 | |a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Učitel a jeho role v pojetí pedagogiky. Kompetence učitele. Struktura kompetence. Role ICT ve vzdělávání. WWW jako součást e-learningu. Psychologické aspekty učení. Styly učení žáků. Aktivita, samostatnost, tvořivost a představivost. | ||
546 | |a České, anglické a německé resumé | ||
650 | 7 | |a webová stránka | |
650 | 7 | |a základní škola | |
650 | 7 | |a učitel | |
650 | 7 | |a kompetence | |
650 | 7 | |a pedagogická dovednost | |
650 | 7 | |a World Wide Web | |
650 | 7 | |a e-learning | |
650 | 7 | |a pedagogické nadání | |
650 | 7 | |a informační technologie | |
650 | 7 | |a informační gramotnost | |
650 | 7 | |a výzkum | |
650 | 7 | |a analýza | |
653 | |a Q metodologie | ||
710 | 2 | |a Univerzita Palackého. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709375 |4 pbl |e Nakladatel, vydavatel | |
810 | 2 | |a Univerzita Palackého |0 kn20010709130. |t Monografie | |
901 | |b 9788024448749 |f 1. vydání |o 20160517 | ||
910 | |a ABA012 |b II 114554V1 | ||
998 | |a 002795389 | ||
996 | |b 493786 |c II 114554V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.493786 |