Metody a postupy poznávání žáka : pedagogická diagnostika
Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 398 stran : ilustrace ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Wolters Kluwer Česká republika,
2016
- Vydání
- 2., doplněné a aktualizované vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Částečně tištěno napříč
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7552-014-2
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Signatura |
---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
STUDOVNA - pouze prezenčně
|
Všeobecná studovna
|
II 113924V1 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
Hlavní budova
|
PK
|
II 113924V2 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
Hlavní budova
|
PK
|
II 113924V3 |