Metody a postupy poznávání žáka : pedagogická diagnostika

To chci

Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Václav Mertin, 1951-
Další autoři
Lenka Krejčová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
398 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2016
Vydání
2., doplněné a aktualizované vydání
Témata
Popis jednotky
Částečně tištěno napříč
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstříky
ISBN
978-80-7552-014-2

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
STUDOVNA - pouze prezenčně
Všeobecná studovna
II 113924V1
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Hlavní budova
PK
II 113924V2
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Hlavní budova
PK
II 113924V3