Postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání
Prezentace kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, analyzovat a následně popsat stávající stav názorové hladiny, postojů a hodnocení a potřeb pedagogických pracovníků České republiky ve vztahu k aktuální realitě pedagogické praxe vyvolané účinností novely školského zákona (č. 82/2015 Sb.).
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 186 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2018
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Monografie
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-244-5321-7