Otázky psychologie učení : Chápání pořádajících a syntaktických vztahů u dětí
První část monografie, která je úvodem do problematiky, seznamuje rámcově s některými názory a výzkumy v této oblasti. Hlavní výklad je zaměřen na osvětlení teoretických otázek a naznačuje výzkumné problémy a metody abstrakce pořádacích a syntaktických vztahů u dětí ve věku od 3 do 9 let. Poslední kapitola informuje o průběhu … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 138 s.
- Vydáno
-
Praha:
SPN - pedagogické nakladatelství
1966
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- ISBN
- (váz.)
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 58713V1 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 58713V7 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 58713V3 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 58713V4 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
Depozitář
|
II 58713V5 |