Otázky psychologie učení : Chápání pořádajících a syntaktických vztahů u dětí

To chci

První část monografie, která je úvodem do problematiky, seznamuje rámcově s některými názory a výzkumy v této oblasti. Hlavní výklad je zaměřen na osvětlení teoretických otázek a naznačuje výzkumné problémy a metody abstrakce pořádacích a syntaktických vztahů u dětí ve věku od 3 do 9 let. Poslední kapitola informuje o průběhu celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
František Jiránek
Další autoři
Zdeněk Holubář
Božena Lomová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 s.
Vydáno
Praha: SPN - pedagogické nakladatelství 1966
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
(váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Depozitář
II 58713V1
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Depozitář
II 58713V7
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Depozitář
II 58713V3
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Depozitář
II 58713V4
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Depozitář
II 58713V5