I když děti zatím nevědí, kolik je hodin, na návštěvě muzea poznaly, "Čím se měří čas"

Get it

Kladení důrazu na rozvíjení schopnosti předškolních dětí orientovat se v čase v Mateřské škole Stonožka v Klášterci nad Ohří. Návštěva muzea hodin a navazující výtvarné, herní a soutěžní aktivity.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jindra Legátová
Other Authors
Hana Klačková
Document Type
Articles
Physical Description
2 fot.
Published in
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 23, č. 1 (2015), s. 7
Subjects

:


MARC

LEADER 00000caa-a2200000-a-4500
001 kpw11433767
003 CZ-PrNPK
005 20180825063606.2
007 ta
008 150114s2015----xr o||||||||||||||||cze||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a cze 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 372.36  |2 u 
080 |a 372.48  |2 u 
080 |a 159.937.53  |2 s 
100 1 |a Legátová, Jindra  |4 aut 
242 1 0 |a During their visit to a clock museum children learnt by means of what time is measured 
245 1 0 |a I když děti zatím nevědí, kolik je hodin, na návštěvě muzea poznaly, "Čím se měří čas" /  |c Jindra Legátová, Hana Klačková 
300 |b 2 fot. 
520 |a Kladení důrazu na rozvíjení schopnosti předškolních dětí orientovat se v čase v Mateřské škole Stonožka v Klášterci nad Ohří. Návštěva muzea hodin a navazující výtvarné, herní a soutěžní aktivity. 
650 7 |a časový faktor 
650 7 |a vnímání 
650 7 |a vnímání času 
650 7 |a měření 
650 7 |a rozvíjení schopností 
650 7 |a předškolní dítě 
650 7 |a předškolní věk 
650 7 |a mateřská škola 
650 7 |a předškolní výchova 
650 7 |a hra 
650 7 |a soutěžení 
650 7 |a muzeum 
653 |a čas 
700 1 |a Klačková, Hana  |4 aut 
773 1 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 23, č. 1 (2015), s. 7  |q 23:1  |9 2015 
910 |a ABA012  |t rs