Co vypráví hlína dětem : metodická příručka keramických technik a jejich využití v arteterapii. Část 1

To chci

Kontakt s hlínou je léčebný po psychické a fyzické stránce, přináší svobodu myšlenkám, zbavuje stresu z příliš uspěchané doby a právě dětem ukazuje protipól toho, co ve světě vidí a cítí. Všeobecný přínos arteterapie pro děti v předškolním věku, vývojová stadia dětského trojdimenzionálního výtvarného projevu, arteterapeutické celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Barbora Vávrová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
7 obr., 1 fot.,
Publikováno v
Arteterapie : časopis České arteterapeutické asociace. -- ISSN 1214-4460. -- Roč. 2012, č. 29 (2012), s. 53-62
Témata

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11403101
003 CZ-PrNPK
005 20220408133639.1
007 ta
008 121010s2012----xr |||||||||||||||||cze||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a cze 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376.58  |2 u 
080 |a 615.851  |2 s 
080 |a 615.86  |2 s 
080 |a 37.036.5  |2 u 
080 |a 72/76:37.016  |2 u 
100 1 |a Vávrová, Barbora  |4 aut 
242 0 0 |a What clay tells children :  |b Methodological manual of ceramic techniques and its use in art therapy.  |n Part I. 
245 0 0 |a Co vypráví hlína dětem :  |b metodická příručka keramických technik a jejich využití v arteterapii.  |n Část 1 /  |c Barbora Vávrová 
300 |b 7 obr., 1 fot., 
520 |a Kontakt s hlínou je léčebný po psychické a fyzické stránce, přináší svobodu myšlenkám, zbavuje stresu z příliš uspěchané doby a právě dětem ukazuje protipól toho, co ve světě vidí a cítí. Všeobecný přínos arteterapie pro děti v předškolním věku, vývojová stadia dětského trojdimenzionálního výtvarného projevu, arteterapeutické přístupy v keramice (aplikace výtvarných postupů v keramické tvorbě), motivační a keramické techniky jsou obsahová témata první části příručky s názvem „Co vypráví hlína dětem“. Další dvě části budou postupně publikovány v časopise Arteterapie. 
650 7 |a metodická příručka 
650 7 |a keramika 
650 7 |a technická schopnost 
650 7 |a arteterapie 
650 7 |a modelování 
650 7 |a psychické vlastnosti 
650 7 |a psychický vývoj 
650 7 |a psychická zátěž 
650 7 |a svoboda 
650 7 |a myšlení 
650 7 |a stres 
650 7 |a dítě 
650 7 |a handicap 
650 7 |a předškolní věk 
650 7 |a vývoj dítěte 
650 7 |a výtvarný projev 
650 7 |a motivace 
650 7 |a vnímání 
653 |a keramické techniky 
773 1 |t Arteterapie : časopis České arteterapeutické asociace  |d Praha : Česká arteterapeutická asociace, 2001-2016  |x 1214-4460  |g Roč. 2012, č. 29 (2012), s. 53-62  |q 2012:29  |9 2012 
910 |a ABA012  |t rs