Společné vzdělávání není slepá ulička : tvrdí náměstek ministryně školství Stanislav Štech
Vysvětlení některých nejasností týkajících se politiky společného vzdělávání, např. prosazování inkluze ve vzdělávání ze strany Evropské unie, legislativní opatření v oblasti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením (LMP), budoucnosti základních škol praktických, řešení případného nesouladu mezi přáním rodičů … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 ilustrace
- Publikováno v
- Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 119, č. 8 (2016), s. 7-9
- Témata
:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000caa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11451718 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825071459.7 | ||
007 | ta | ||
008 | 160829s2016----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |e rda |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376 |2 u | ||
080 | |a 376.4 |2 u | ||
080 | |a 373.3 |2 u | ||
080 | |a 37.014.15 |2 u | ||
100 | 1 | |a Štech, Stanislav, |d 1954- |7 xx0000220 |4 ive |e Dotazovaný, interviewovaný | |
242 | 1 | 0 | |a Common education is not a dead-end street |
245 | 1 | 0 | |a Společné vzdělávání není slepá ulička : |b tvrdí náměstek ministryně školství Stanislav Štech / |c Stanislav Štech ; [Autor interview] Radmil Švancar |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Vysvětlení některých nejasností týkajících se politiky společného vzdělávání, např. prosazování inkluze ve vzdělávání ze strany Evropské unie, legislativní opatření v oblasti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením (LMP), budoucnosti základních škol praktických, řešení případného nesouladu mezi přáním rodičů a doporučením poradenského zařízení ohledně umístění dítěte do běžné či speciální školy aj. Názor na (ne)vhodnost výuky druhého cizího jazyka pro děti s LMP. | ||
650 | 7 | |a inkluze ve vzdělávání | |
650 | 7 | |a integrace žáka | |
650 | 7 | |a mentálně postižený | |
650 | 7 | |a základní škola | |
650 | 7 | |a speciální škola | |
650 | 7 | |a legislativa | |
650 | 7 | |a druhý cizí jazyk | |
700 | 1 | |a Švancar, Radmil |7 xx0168089 |4 ivr |e Dotazovatel, interviewující | |
773 | 1 | |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy |d Praha : Josef Král 1883- |x 0139-5718 |g Roč. 119, č. 8 (2016), s. 7-9 |q 119:8 |9 2016 | |
910 | |a ABA012 |t rs |