Rousseauovské paradoxy
Názory filozofa a průkopníka srovnávací pedagogiky Františka Drtiny na Rousseaův pedagogický román "Emil". Texty z jeho Dějin pedagogiky hovořící o osobnosti J.J.Rousseaua. Život a dílo Rousseaua, činnost literární a vědecká. Význam J.J.Rousseaua v teorii výchovy. "Emil" je filozofické dílo (ukazuje, jak poznat pravdu o dobru). Výchova … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Pedagogická orientace. -- ISSN 1211-4669. -- , č.3 (2003), s.110-113
- Témata
- Bibliografie
- Lit.1
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
Záznam není součástí řezu
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw1187345 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825014522.6 | ||
007 | ta | ||
008 | 050119s2003----xr ||||||||||u0|0|||cze|| | ||
040 | |a ABA012 | ||
040 | |b cze | ||
040 | |e AACR2 | ||
040 | |9 1 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |2 Konspekt | |
080 | |a 37(Rousseau, J.J.) | ||
080 | |a 37(Drtina, F.) | ||
100 | 1 | |4 aut |a Cach, Josef, |d 1923-2005 |7 jk01020529 | |
242 | 0 | 0 | |a Rousseau's paradoxes |
245 | 1 | 0 | |a Rousseauovské paradoxy / |c Josef Cach |
504 | |a Lit.1 | ||
520 | |a Názory filozofa a průkopníka srovnávací pedagogiky Františka Drtiny na Rousseaův pedagogický román "Emil". Texty z jeho Dějin pedagogiky hovořící o osobnosti J.J.Rousseaua. Život a dílo Rousseaua, činnost literární a vědecká. Význam J.J.Rousseaua v teorii výchovy. "Emil" je filozofické dílo (ukazuje, jak poznat pravdu o dobru). Výchova rozumová a mravní v jeho podání. Drtinovo hodnocení Rousseauovy pedagogiky. | ||
600 | 1 | 7 | |a Rousseau, Jean-Jacques, |d 1712-1778 |7 jn19990007193 |
600 | 1 | 7 | |a Drtina, František, |d 1861-1925 |7 jk01023125 |
650 | 7 | |a filozofie | |
650 | 7 | |a pedagogika | |
650 | 7 | |a dějiny pedagogiky | |
650 | 7 | |a dílo | |
773 | 1 | |t Pedagogická orientace |d Brno : Československá pedagogická společnost, 1967- |x 1211-4669 |o CZ |g , č.3 (2003), s.110-113 |9 2003 | |
910 | |a ABA012 |t rs |