Rousseauovské paradoxy

To chci

Názory filozofa a průkopníka srovnávací pedagogiky Františka Drtiny na Rousseaův pedagogický román "Emil". Texty z jeho Dějin pedagogiky hovořící o osobnosti J.J.Rousseaua. Život a dílo Rousseaua, činnost literární a vědecká. Význam J.J.Rousseaua v teorii výchovy. "Emil" je filozofické dílo (ukazuje, jak poznat pravdu o dobru). Výchova celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Josef Cach, 1923-2005
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Pedagogická orientace. -- ISSN 1211-4669. -- , č.3 (2003), s.110-113
Témata
Bibliografie
Lit.1

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw1187345
003 CZ-PrNPK
005 20180825014522.6
007 ta
008 050119s2003----xr ||||||||||u0|0|||cze||
040 |a ABA012 
040 |b cze 
040 |e AACR2 
040 |9 1 
041 0 |a cze 
072 7 |2 Konspekt 
080 |a 37(Rousseau, J.J.) 
080 |a 37(Drtina, F.) 
100 1 |4 aut  |a Cach, Josef,  |d 1923-2005  |7 jk01020529 
242 0 0 |a Rousseau's paradoxes 
245 1 0 |a Rousseauovské paradoxy /  |c Josef Cach 
504 |a Lit.1 
520 |a Názory filozofa a průkopníka srovnávací pedagogiky Františka Drtiny na Rousseaův pedagogický román "Emil". Texty z jeho Dějin pedagogiky hovořící o osobnosti J.J.Rousseaua. Život a dílo Rousseaua, činnost literární a vědecká. Význam J.J.Rousseaua v teorii výchovy. "Emil" je filozofické dílo (ukazuje, jak poznat pravdu o dobru). Výchova rozumová a mravní v jeho podání. Drtinovo hodnocení Rousseauovy pedagogiky. 
600 1 7 |a Rousseau, Jean-Jacques,  |d 1712-1778  |7 jn19990007193 
600 1 7 |a Drtina, František,  |d 1861-1925  |7 jk01023125 
650 7 |a filozofie 
650 7 |a pedagogika 
650 7 |a dějiny pedagogiky 
650 7 |a dílo 
773 1 |t Pedagogická orientace  |d Brno : Československá pedagogická společnost, 1967-  |x 1211-4669  |o CZ  |g , č.3 (2003), s.110-113  |9 2003 
910 |a ABA012  |t rs